En çok sevilen ve kullanılan sosyal medya araçları arşivi için; http://j.mp/KF0kqs Reklam | Destekle

17 Ekim 2012 Çarşamba

Yaşam Alanım

Günlerdir okula gidip odama girip bilgisayara oturmaktan bir şey yapmıyorum.. İki gündür yazı yazmıyorum her halde blogger'ın verdiği heyecandan olmalı yada Counter-Strike 1.6 ya kendimi çok kaptırdım onun için bugün ''Yaşam Alanım'' konulu bir yazı yazdım.. Bu yazıyı yazmamın amaçı kısaca yaşadığım yeri sizlere tanıtmak tabiki birde yaşam alanımdan bir fotoğraf karesi aldım. Kışın çok soğuk yazın ise çok sıcak olan arka balkon ile arasında pimapen ile kapalı olan 1 dolabı, 1 çalışma masası, birde yatağı olan gıllicik (küçük)
bir oda parçası.İşte benim yaşam alanım..

Buda yaşam alanımdan bir kare :)

Sosyal Ağlarda Paylaş:
Sayfa Linki:
Sitene Ekle:
Forum'da Paylaş:

Oğuzhan Cabbaroğlu (Yazar Hakkında)
Web tasarım, grafik tasarım, domain-host alım satım işleriyle uğraşan, Sanal alemde adını duyurmuş, tanınmış bir sanal alem çocuğu, Facebook, twtitter, google+ ve bir çok sosyal ağlarda üyeliği olan sanalda ve normalde takma ismi ozicab olan bir insan..

''Yaşam Alanım'' Bu yazı; 17 Ekim 2012 Çarşamba tarihinde kategorisinde yayınlanmış olup Unknown tarafından yayınlanmıştır. Ayrıca henüz yorum yapılmamış bir konudur.

0 yorum:

Yorum Gönder

Mailinize gelen linkten mail adresinizi onaylamayı unutmayınız!