En çok sevilen ve kullanılan sosyal medya araçları arşivi için; http://j.mp/KF0kqs Reklam | Destekle

15 Ekim 2012 Pazartesi

Selamün aleyküm blogger sakinleri :)

Merhaba arkadaşlar beni tanımıyorsanız kısaca kendii tanıtayım isterseniz..
16 yaşında lüleburgaz da yaşıyorum.Lise 2. sınıfa gidiyorum blogger ile tanışmadan önce bedava-sitem ile 1 sene uğraştım ve uğraşmama deydi.Şimdi blogger diye bir site ile tanıştım aslında ilk deneme olarak bir site açmıştım ama bir bir şeyini bilmediğim için çok saçma geliyordu ama şimdi çok olmasada bir kaç ayarlarını yapmayı, paylaşım yapmayı falan felan öğrendim onun için rahatçana paylaşımları yapıp sizlere yardımcı olmaya çalışacağım..

İletişim bilgilerim;

Facebook
Twitter
Soru sormaya ne dersin?
ask.fm

Sosyal Ağlarda Paylaş:
Sayfa Linki:
Sitene Ekle:
Forum'da Paylaş:

Oğuzhan Cabbaroğlu (Yazar Hakkında)
Web tasarım, grafik tasarım, domain-host alım satım işleriyle uğraşan, Sanal alemde adını duyurmuş, tanınmış bir sanal alem çocuğu, Facebook, twtitter, google+ ve bir çok sosyal ağlarda üyeliği olan sanalda ve normalde takma ismi ozicab olan bir insan..

''Selamün aleyküm blogger sakinleri :)'' Bu yazı; 15 Ekim 2012 Pazartesi tarihinde kategorisinde yayınlanmış olup Unknown tarafından yayınlanmıştır. Ayrıca henüz yorum yapılmamış bir konudur.

0 yorum:

Yorum Gönder

Mailinize gelen linkten mail adresinizi onaylamayı unutmayınız!